Nå ud til jeres kunder på e-mail
Artiklen er sponsoreret.
Har I en drøm om at skabe et nyhedsbrev, der får adskillige til at klikke forbi jeres hjemmeside? Rigtig mange arbejder med e-mails i deres arbejde med digital marketing, men det er en kunst, der virkelig skal mestres. Noget af det vigtigste er kontinuitet. I er nødt til at være konsistente og vedholdende, før det fungerer. Det kræver, at der er lagt en plan for, hvordan I skal gå til opgaven. Den plan kan I passende lave sammen med eksperter i e-mail marketing.
E-mails skal tilpasses målgruppen. I kender måske til det selv – det med, at de mails, der kommer i promoveringsmappen i indbakken, bare bliver sorteret fra. Alligevel er der næsten altid den der ene mail, hvor overskriften fangede et eller andet, så du ikke sletter den med det samme, men i stedet læser den. Ville det ikke være fedt, hvis det var e-mailen fra jeres virksomhed, der fangede øjet på den måde?
Indhold er alfaomega
En ting er, at der er blikfang i overskriften, og at den får folk til at åbne mailen, men det er ikke det eneste, der skal være styr på. Indholdet i selve mailen er nødt til at svare til overskriften, så I ikke skaber falske forhåbninger. I er nødt til at have gennemarbejdet både tekst, billeder og links, så det er overskueligt og leder folk i den rigtige retning, så de efterhånden besøger jeres hjemmeside og sociale medier.
Hvis I ikke har arbejdet med e-mailmarketing før, kan det virke som en ret ukendt arena og noget, der måske ikke er så let lige at få til at fungere. Derfor er et marketingbureau et es at have på hånden, for her ved I, at I kan få den rådgivning og støtte, der er brug for, ligesom I kan få skabt indhold, der virkelig batter for jeres virksomhed.
Kommentarer